onsdag 25 mars 2009

Ett steg närmare en gustavsbergstoalett!



Träningsvärken är borta!
I fredags gjorde jag nämligen comeback på tennisbanan i Gustavsbergstrofén. Ja tänka sig att jag spelade min första tennismatch på 5 år i fredags och lyckades vinna. Även lördagen slutade med vinst, utan att behöva knyta skorna (motståndaren lämnade W.O).


Ett steg närmare en förmodad toalett i första pris (gärna vägghängd)...

Idag har jag lärt mig att förkortningen EMS = Eat my shorts.

Ludvig sover så det är bäst att jag passar på att läsa klart "Män som hatar kvinnor". Är förmodligen sist i Sverige med att läsa den!




"Alla som har fru och småbarn vet att tennis hör till de lättare sakerna i livet" -John McEnroe




3 kommentarer:

  1. Det e mycket "of" bloggar i familjen. Coolt att du bytt blogg då... :-) Tjing!

    SvaraRadera
  2. Du vet att jag har första tjing på gustavsberg toan.... :D

    SvaraRadera
  3. Hej o hå i tennis ska det stå:
    6-0 6-0.
    Är det old man farfar på bilden?

    SvaraRadera